To much pain.

Okej. Ja. Det här var ju just vart jag fick skriva om precis vad jag ville. Så fortfarande är jag inne på samma. Samma förbannade jävla skit. Smärta.

Jag är så sjukt jävla less! Är det inte magen så är det benet, fingret, ryggen eller någonting helt annat. Men tamigfan så ska det alltid vara NÅGONSTANS. Hur känns det ens att inte ha ont? Finns det någon som kan svara på det?

I princip nu varje dag uppkommer det något nytt. Vissa saker vill jag inte dela med mig av till någon annan så dom håller jag helt enkelt för mig själv. Men då i vissa fall går det verkligen inte. Jag blir mer och mer säker på att det någon sjukdom som jag har. Och ja, jag kollade google. + bilder. Om det är som jag tror att det är så kommer jag att ge upp. Då släpper jag allt. En läkartid, ja okej det är på vårdcentralen så jag förväntar mig inte speciellt mycket. Men iallafall. En läkartid på 2 veckor var vad dom kunde erbjuda. Så nu väntar jag. Ska skriva ut pappren om sjukdomen och ta med och visa. Jag vill bara veta. Jag orkar inte vara rädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0