A new beginning.

Ja justeja.

Jag har funderat på det länge. Att återuppta den här skiten. Jag har för mycket tankar och funderingar för att bara hålla dom för mig själv.
So here I am. Once again.

Ett måste den här gången var att radera allt som en gång var. Både dom fina och dom dåliga sakerna.
Men det är väl som det som ändå är "grejen" med att ett nytt år börjar?  Börja om på nytt.
Det tog lite ont att radera alla gamla inlägg. Men är dock ändå säker på att i längden så kan det bara vara till det bättre. Jag behöver blicka framåt.

Har även bestämt mig för att inte be någon att läsa det jag skriver. Detta är för min egen skull så att jag inte ska bli helt galen. Så om någon skulle hitta hit och läsa något av det här, grattis till er.

Jag får väl säga som Kim sa i morse när jag frågade vad vi skulle åstadkomma nu år 2013?
-Vi ska väl försöka att överleva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0