Oh that sickness.

För tillfället är jag hemma på timmar samtidigt som jag inväntar magsjuka. Är sjukt många som ligger sjuka nu + att Lindis blev sjuk i natt. Så jag väntar bara på min tur. Hade självklart helst sluppit det. Men jag känner mig själv. Nu först ska jag gå runt och oroa mig i timmar/dagar och övertyga mig själv om att jag håller på att bli sjuk. Och då oftast tillslut har jag lyckats övertyga mig så hårt att jag helt enkelt blir sjuk. Ibland skiner jag igenom och glömmer av att oroa mig. Och då kan det försvinna av sig själv.

Jag sitter även med världens halsbränna som gör att jag mår illa hela tiden. Ibland är det förjävla roligt att vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0