People and food. Food without people?

Vad är det med folk och att dom alltid ska komma när man äter? Jag blir så otroligt irriterad och stressad när folk sitter bredvid eller i ett annat rum och bara väntar på att man ska äta klart. Då är man tvingad att kasta i sig maten för att sedan gå och vara trevlig. Sure, jag kan älska att ha folk på besök! Mysigt att träffas och bara göra ingenting. Men just de där när man är mitt i att man ska äta! Gah.Jag vet att även jag själv kan dyka upp hos folk just när dom ska äta. Jag är väl inte felfri jag heller. Det borde vara en oskriven regel att när det är matdags får man hålla sig borta. I alla fall 20 min till. Eller så att man bara som kompis kan känna av situationen. Ska jag stanna eller kanske komma tillbaka lite senare? För vissa är inte alls lika känsliga som jag med det. Det kanske bara är jag som är retarded. Vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0