It sucks to be sick.

Gah.

Jag orkar inte ha ont. Det suger bara så jävla hårt att hela tiden känna av magsmärtor och illamående och veta att det inte finns något man kan göra åt det?

Igår genomgick jag, vad som för mig var det värsta jag har gjort, en gastroskopi. Dom flesta jag har pratat med har sagt att "nemen det är inte så farligt." "Kan vara lite intressant" ÖH ? Man får en jävla slang nedpressad i halsen samtidigt som man hulkar ihjäl sig, det pumpar upp magsyra, man ska hinna med att andas och tårarna sprutar ? Ja det var ju inte allllllsss så farligt.. Jag vet då iallafall att jag inte tänker göra om det. Under några omständigheter. Okej, möjligtvis om jag typ blir sövd.

Men då iallafall till det värsta. Jag visste redan innan att dom inte skulle hitta något. Och vad var det som hände? Juste, dom hittade inget. Så jag genomgick den undersökningen helt i onödan. Utsatte mig för det enbart för att få veta att jag har liite slapp magmun ? öh wtf? Min första fråga blev: Vad gör man åt de då? Svaret: Det finns inget att göra åt det. Eller du kan ju sluta dricka kaffe och röka. ÖH ? Tur at jag gör båda två..

Så resultatade av detta blev att jag har värre i magen, ont i halsen, svårt att svälja och nu vet att det finns inget som jag kan göra åt det utan det bästa är helt enkelt att försöka "slappna av". Och det gör man hur ?

Det finns så mycket jag vill men nu vet jag att det helt enkelt bara är att stryka dom planerna. För att det är inget utav det som jag någonsin kommer att kunna genomföra.

Fy fan vad jag hatar den svenska sjukvården. Ni suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0